Powered By Blogger

duminică, 19 decembrie 2010

Locul 3

M-am bucurat si am lacrimat la reusita fetelor de la handbal desi cu o zi in urma m-au facut sa renunt sa mai ma uit pana la finanul meciului caci nu-i asa meciul cu Rusia a fost unul de odihna si deci ma asteptam sa vad altceva.
Sunt unele sporturi ce implica maxima luciditate in care atentia, vigilenta sunt la cote maxime numai ca noi romanii ne-am cam obisnuit cu automultumirea, lipsa de concentrare si obladuirea. Am luat cam ce-i mai rau de la popoarele care au migrat mai spre vest caci nu-i de mirare ca turcii nu aveau de ce sa ne faca pasalac. Imi amintesc si azi de Steaua cand a jucat finala din '86 multumita de ce a realizat si doar norocul(talentul) portarului (iarasi portarul) ne-a adus visul la realitate.
Avand in vedere baza materiala putem spune ca suntem o natiune talentata insa este nevoie de mai mult astfel incat sa nu mai dam ocazia frustrarilor si neimplinirilor si poate ca acest loc 3 european este semn ca sfarsitul crizei este aproape si ca urmeaza inceputul renasterii. HAI ROMANIA!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu