Powered By Blogger

vineri, 24 decembrie 2010

Mos Craciun

Acum 21 de ani a aparut prima cosmetizare publicitara si anume transformarea lui Mos Gerila in Mos Craciun si putem spune  ca tot de atunci au inceput afacerile de tip marketing. Valentine's day, Halloween, Thanksgiving day sunt doar cateva noi oferte aparute dupa '90 fara a avea o semnificatie notabila in cultura romaneasca ci doar efectul globalizarii.
Spiritul Craciunului departe de a se pierde - cadouri, petreceri intre prieteni, familie- se scufunda intr-o laicitate pronuntata si sperantele, dorintele propuse pentru Noul An vor deveni in timpul anului incercari de incurajare sau justificari inoperante si lamentabile.
Ce ar fi daca Mos Craciun ne-ar aduce in dar o noua viata? Cati dintre noi am merge pe acelasi drum?
Poate ca cel  mai frumos dar ar fi sa ni se ierte amagirile si sperantele si sa credem mai mult in noi insine si astfel porniti la drum in viata sa nu ne mai impiedicam de orice oprelisti.

SARBATORI FERICITE!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu