Powered By Blogger

joi, 11 noiembrie 2010

Contraste

De mult negru mă albisem
De mult soare mă-nnoptasem
De mult viu mă mult murisem
Din visare mă aflasem
Extremele se atrag suna o vorba din vechime semn ca fiecare isi cauta echilibrul pentru a se identifica cu implinirea, cu neantul care absoarbe toate formele de energie. Nu e de mirare ca atunci cand iubesti si te incearca ura fata de aceeasi persoana este tocmai dorinta de a te implini pe deplin caci nu poti avea sentimentul iubirii (iubirea adevarata) daca nu sti ce este ura. Bogatul nu poate sa vorbeasca despre cum este sa fi sarac ( si e vorba de traire in fapt) decat din auzite si vazute caci simturile-i sunt straine.
A iesi din conventional (o alta forma de contrast) este un act de curaj si demonstreaza dorinta omului ca este unic si asimetric cu ceilalti si daca aceasta iesire implica si o valorizare sociala acel om merita respectat. Caci de multe ori suntem instinctuali si aratam cu degetul critic ca acea persoana nu e ca noi deci este impotriva noastra. Si iata cum se pune capat biodiversitatii si crearea omului-sablon.
Suntem obligati sa ne cautam menirea in viata si cu cat o vom face mai de tineri cu atat batranetile vor fi pline de tinerete.

Un comentariu:

  1. Superba postare:)

    Multumescu-ti de vizita si te mai astept.

    Meanwhile, am sa te adaug blogului meu.

    Namaste

    RăspundețiȘtergere